Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Wanneer start mijn abonnement?
We streven er naar binnen 3 werkdagen het abonnement te verwerken. U ontvangt tot die tijd op het opgegeven e-mailadres een tijdelijk wachtwoord waarmee u kunt inloggen op hetgoedleven.nl. Zodra uw abonnement definitief is verwerkt ontvangt u daarvan een schriftelijke bevestiging. Indien uw abonnement niet verwerkt kan worden dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld.
-
Stopt mijn proefabonnement automatisch?
Ja. Een proefabonnement wordt altijd voor een bepaalde periode afgesloten. Wanneer die periode is afgelopen, stopt het proefabonnement automatisch. Wanneer het proefabonnement bijna afloopt ontvangt u bericht van ons met een aanbod voor een doorlopend abonnement. Lees meer in de volledige voorwaarden.
-
Is Het Goede Leven ook te lezen vanaf mijn telefoon of tablet?
Jazeker! Met het Goede leven heeft u toegang tot alle artikelen op tablet, smartphone of desktop. U leest verdiepende interviews en artikelen in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. Lees meer over onze digitale producten.
-
Wat is jullie verspreidingsgebied?
Het Goede Leven is een landelijke titel en niet aan regio's verbonden. Ook in de losse verkoop is het blad in heel Nederland te verkrijgen.
-
Stopt mijn doorlopende abonnement automatisch?
Nee, het vaste abonnement geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees de volledige voorwaarden.
-
Kan de prijs van het abonnement zomaar aangepast worden?
Nee, voor de eerst overeengekomen abonnementsperiode geldt het tarief zoals op deze pagina staat vermeld. Na deze periode behoudt Het Goede Leven zich het recht voor om het abonnementstarief te wijzigen. Indien u het niet eens bent met een prijsaanpassing, heeft u het recht het abonnement te beëindigen met een opzegtermijn van één maand. Lees de volledige voorwaarden.
-
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Wilt u uw abonnement opzeggen? Dan dient de opzegging een maand van te voren bij ons klantencontact centrum door te geven. Dit kunt u doen door een e-mail of brief te sturen of door dit telefonisch door te geven. Lees de volledige voorwaarden.
-
Staat uw vraag er niet bij?
Ga naar onze uitgebreide servicedesk op https://www.hetgoedeleven.nl/informatie/contact of bel ons op 088-800 2037 (lokaal tarief)
-
Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Lees hier onze abonnementsvoorwaarden: https://www.hetgoedeleven.nl/informatie/abonnementsvoorwaarden